زمان‌های پایانی

در مورد خیلی از فیلمها و موسیقی هایی که در کشورهای غربی ساخته می شوند، خیلی از دوستان با فضل و کمالات توصیه می کنند که نبینید، گوش نکنید. دلیل این حرفشان هم این است که این فیلمها و موسیقی ها پر از نمادهای شیطان پرستی هستند. برای مثال فیلم ارباب حلقه ها، مومیایی، مرد عنکبوتی (البته این یکی که حالت انگشتهای دستش خیلی تابلو و البته قهرمانانه و دوست داشتنی هست، متأسفانه) و و و یا به طور اخص کلیپهای خواننده های رپ.

 تقریباً سه ماه پیش یکی از ویژه نامه های روزنامهء همشهری به این موضوع اختصاص داشت. مثلاً یک مطلب مفصل در مورد گروههای موسیقی شیطان پرست داشت، و با ذکر اسامی گروهها و خواننده های خاصی سعی در روشن کردن افکار عمومی داشت. نکتهء با مزه اش هم اینجا بود که مثلاً مرلین منسون که شیطان پرست بودنش اظهر من الشمس است، در این مقاله هیچ جایی نداشت اما گروههایی که حتی فکر نمی کنم در کشورهای خودشان هم شناخته شده باشند، معرفی شده بودند. حالا من متوجه نشدم که قصد این مقاله یا چنین مقالاتی دادن آگهی مثبت هست، یا معرفی عوامل منفی ...

بازیهای کامپیوتری که همه بد و جیز هستند. باید دقت کنیم لباسهایی که می پوشیم، حرف و نوشتهء منفی نداشته باشند. خلاصه که باید خیلی حواسمان جمع باشد که به واسطهء وسایل شیکی که به خانه امان می بریم تشعشعات منفی دجال یا ضد مسیح را وارد زندگیمان نکنیم.

این حرف تا اینجا کاملاً درست و به جا. ولی مایی که این همه سعی می کنیم دیگران را آگاه کنیم که از نمادهای شیطان پرستانه دوری کنند، چرا خودمان از این نمادها در همه جا استفاده می کنیم؟

این مطلب را بیشتر به این منظور نوشتم که برای سؤالهای خودم جواب پیدا کنم. اولین سؤالم هم اینست که فراماسونری و دجال آخر الزمان (Antichrist) چه ربطی به هم دارند؟ فراماسونری یک فکر سیاسی و اقتصادی بوده و دجال هم یک گزینهء دینی که در همهء ادیان هست. همانطور که همهء ادیان وعدهء رهایی و نجات (خوشبختی) را به همهء پیروانشان دادند، این رهایی باید از یک پلیدی و بدی باشد. در نتیجه یک منبع شری در زمانهای آخر به وجود می آید که زمینه ساز ظهور منجی باشد. حالا خواهشاً یک نفر بیاید، منطقی و عقلانی دلیل بیاورد که فراماسونری و شیطان پرستی یکی هستند.

دومین سؤالم هم در مورد کشور عزیز و اسلامی خودمان است. دقیقاً خاطرم هست که سال 1380 در یک ظهر جمعه صدا و سیمای عزیز برنامه ای پخش کرد در مورد دیدار خواهران بسیجی با رهبر. خب تا اینجا موضوع سیاسی بود. ولی بعدش که این خواهران احساسات خودشان را از این دیدار بیان می کردند جای اما و اگر داشت. این عزیزان خیلی ابراز مسرت و شادمانی می کردند از اینکه امام زمانشان را دیده اند. ( ؟!؟!؟!؟!)

در جاهای دیگری هم همهء ما به این موضوع ولایت مطلقهء فقیه برخوردیم. خب اگر ما به امام زمان (عج) اعتقاد قلبی داریم، چرا اعتقادمان عملی نیست؟ چرا یک چاه در مسجد جمکران برایمان تقدس دارد، ولی حرمت صاحب مسجد را نگه نمی داریم. اصلاً این موضوع که به زیارت چاه می رویم، نوعی بت پرستی نیست؟


دوشنبه 25 بهمن 1389



http://www.mobin-group.com/image/reg/images/4808untitled_resize.jpg

این تصویر احتیاج به معرفی ندارد. سرشار از نمادهای فراماسونری.

13 برگ زیتون. 13 تیر. هرم. ستارهء شش پر.

 

http://www.ketabeavval.ir/logos/177496.gif

این فقط یک نمونه از لوگوهای مراکز چشم پزشکی، که یک چشم هستند.

البته با توجه به اینکه کار این مراکز چشم پزشکی است، انتخاب چنین لوگوهایی منطقی به نظر میرسد.

 

 

http://www.buz-sport.ir/newspic.aspx?newspic=\newsimages\uploads\2009_7_12_12_20_3340.0232ntds7hg6ml9055xgvq88.png.jpg&w=174

 

آرم شبکه یک ، تهران و خبر

این هم نمونه لوگوهای شبکه های صدا و سیما هستند و از آنجایی که برنامه های این شبکه ها را باید با چشم دید، می شود گفت که این لوگوها هم تقریباً منطقی هستند.

 

 

اما

 

http://media.farsnews.com/Media/8911/Images/jpg/A0987/A0987288.jpg

 

http://www.shia-leaders.com/wp-content/uploads/2011/01/satan.jpg

این یک چشمهای بی شماری که ملاحظه می فرمایید، مربوط میشود به خطوط اتوبوسرانی که از روبه روی امامزاده صالح تجریش شروع میشود و نمی دانم کجا به انتها میرسد.

فقط توجه کنید که با این همه ادعای اسلامی بودنمان این نماد را کجا استفاده کرده ایم؟

 

 

http://mouood.org/images/news3/Heram06.jpg

این ساختمان هم احتیاج به معرفی ندارد. برادران و خواهران خدوم نیروی انتظامی حقوقشان را از طریق این مؤسسه دریافت می کنند و از دیدن این ابلیسک و آن چشم جهان بین، احساس کراهت هم نمی کنند.

 

 

http://mouood.org/images/news3/mosque06.jpg

بازار مشهد (؟!؟!؟!)

 

 

 

http://mouood.org/images/news3/mosque02.jpg

مسجد قدس

خانهء خدا در سیطرهء نمادهای شیطان پرستی.

 

 

 

http://vavpi.persiangig.com/image/%d9%85%d8%ac%d9%84%d8%b3-12-vavp.jpg

http://bishomar.ir/i/attachments/1/1289308719657223_large.jpg

مجلس شورای اسلامی. نمای داخلی و بیرونی.

و صد البته تعداد بسیاری آیت الله که به عنوان نماینده به این ساختمان رفت و آمد می کنند و متوجه حضور نشانه های دجال نمی شوند.

 

 

و در آخر

http://www.peymane.ir/files/fa/news/1388/3/31/1273_814.jpg

حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی با 4 هرم در 4 طرف آن.

 

***


پی نوشت: امام زمان عزیزم من شرمنده ام که خودت را، وجودت را نادیده می گیریم. برکت وجودت را انکار می کنیم و برای سلامتیت صلوات می فرستیم. شرمنده ام که ظهر جمعه رسانهء ملی امان چنان برنامه ای و عصر جمعه شعرهای مرحوم آغاسی را در مدحت پخش می کند. شرمنده ام که بعضی ها آن قدر حریص و مریض قدرت هستند که وجود نازنینت را خواب و خیالی می پندارند. و خجلم که می توانیم برای انکار و یا خدمت به دجال آخر الزمان این همه وقت و انرژی صرف کنیم، اما برای شما ...